Tooted & Transport  /  Kontaktinfo


EDASI
 

Seotud tooted


Teenindame hoolduskliente, väljastame kaupa, toimib kullerteenus. Seadmete ostukonsultatsioon meili ja telefoni teel. Kui kohale tulemine on möödapääsmatu, palume eelnevalt kokku leppida tel. 50 31 380 Evely või meiliga evely@abcom.ee, profiseadmel kristjan@abcom.ee

Kullerteenus - meie kuller toob kauba ja annab selle kliendi juures üle võimalusel kaubalaadimisalal, estakaadil või jätab kauba peale uksekella helistamist ja vastuvõtja ilmumisel kliendi firma esiukse juurde koridori. Väldime lähidistantsi, üleandmisel kuller küsib vajadusel vastuvõtja nime. Kuller kannab maski ja kindaid.

Hooldusväljakutse - palume hooldusmeistri saabumisel kliendil seadme juurest lahkuda ja vajadusel suhelda distantsilt. Enamus juhtudel on hooldusmeistril kõik vajalik info vea kohta eelnevalt teada ja ta saab tulla, vea kõrvaldada ja lahkuda ilma suhtlemata. Meistrid kasutavad maske ja kindaid ning puhastavad peale hooldust/ remonti juhtpaneeli puhastusvahendiga.
NB! Meistritel võib kuluda hooldusväljakutsele jõudmiseks tavapärasest rohkem aega, kuna  tööde ootel ollakse kodukontoris ja vajalikke kaupu/ varuosasi tuleb laost eraldi võtmas käia.

Kauba väljastamine Laki 30 poest/ laost  - toimub peamiselt meie poe ukse kõrval seisva Cleveroni kapi kaudu - peale tellimuse esitamist/ vormistamist saadetakse teile telefonile ja/või e-postile uksekood, mille sisestamisel saate oma kauba kätte. Lisaks toimub kauba väljastamine ka poe kaudu, kaubad pannakse klientidele valmis kaupade üleandmiseks mõeldud lauale, uks avatakse puldiga. Kontakt inimeste vahel ei ole vajalik, saame kaubad üle anda 5 m distantsiga. Üleandmislauda ja ukselinke puhastame järjepidevalt. Allkirju ei vahetata, vajadusel küsitakse identifitseerimiseks nime.

Kauba väljastamine kullerfirmadele - toimub lao kaudu, kaup tuuakse kaubakäruga estakaadile, seejärel meie inimene eemaldub ja kuller võib kärult võtta kauba. Allkirju ei anta.

Lgp,
Abcom meeskond   

 

edge team oü